Wat kan je allemaal vinden op mijn blog?

13-08-2018

Hey, leuk dat je mijn blog hebt gevonden!

In deze eerste post vertel ik jullie  wat je allemaal kan vinden op mijn blog site.

Over mij

Zoals de titel 'Over mij' al verteld en verklapt.... Vertel ik je op deze pagina wie ik ben. Zo vertel ik hou oud ik ben en met hoeveel mensen in samen woon (lekker basic dus). Ook vertel ik in het kort wat mijn droom is. (Ik zal nog wel een keer een post doen met een duidelijkere uitleg over mijn 'droomtoekomst'). 

Het dagelijkse leventje

'Het dagelijkse leventje' is een pagina met verschillende verhalen die je kunt lezen. Het gaat hier vooral over mijn eigen leven. Ik zal vertellen over mijn familie, vrienden en school. Een soort dagboek (klink lekker slijmerig) waarbij ik jullie op de hoogte hou van allerlei dingen die in mijn leven gebeuren. Zo kan ik lekker van mij af schrijven en kunnen jullie mij misschien nog wel advies geven.

Topics

Dit vind ik misschien zelf wel de leukste pagina... Namelijk, 'Topics'. Hier zul je allerlei verschillende dingen tegen komen. Zo zal ik bijvoorbeeld blogs maken over schooltips, beauty, lifestyle en nog veel meer. 

Recepten

Dit is de allerlaatste pagina waar (ook hier) de titel al verteld waar ik over ga bloggen... 'Recepten' . Zelf vind ik het erg leuk om te koken en te bakken. Ik probeer graag nieuwe dingen uit, en al deze lekkere recepten wil ik graag met jullie delen. Ook zal ik er een foto bij doen en vertellen wat ik er zelf van vond. 


Ik hoop dat je door dit te lezen meer een idee hebt van wat je kan vinden op mijn blog. Als je vragen hebt of andere leuke suggesties kun je altijd een bericht achter laten!

Irma de Graaf - Scholieren blog
Alle rechten voorbehouden 2018
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin